Najczęściej zadawane pytania

Tutaj znajdziesz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania. Jeśli to nie wystarczy, na dole strony znajdziesz adres email do kontaktu z naszym zespołem.

Jak uzyskać dostęp do swojego konta?

Aby uzyskać dostęp do swojego konta, kliknij Zaloguj się w prawym górnym rogu strony i wprowadź swój adres e-mail. Możesz poprosić o wysłanie linku do logowania na swój adres e-mail, aby zalogować się bez hasła, lub po prostu wprowadź swoje hasło

Jak zresetować hasło?

Na stronie logowania kliknij Zaloguj się przy użyciu hasła, a następnie wybierz opcję Ustaw nowe hasło. Wprowadź adres e-mail powiązany z Twoim kontem i kliknij Wyślij instrukcje. Wkrótce otrzymasz wiadomość e-mail z instrukcjami. W wiadomości kliknij Zresetuj hasło – zostaniesz przekierowany/a do strony, na której wybierzesz nowe hasło, a następnie trafisz z powrotem do katalogu.
Jeśli masz trudności z zapamiętaniem hasła, możesz także skorzystać z opcji logowania bez hasła, wybierając Link do logowania na stronie logowania.

Jak uzyskać dostęp do katalogu?

Po zalogowaniu się na swoje konto przejdź do sekcji Katalog (lub równoważnej nazwy) w górnym menu, aby uzyskać dostęp do wszystkich naszych materiałów wideo.

Czy mogę pobrać filmy, aby zapisać je na swoim urządzeniu?

Nasze treści są dostępne wyłącznie w formie streamingu i nie mogą być pobierane bezpośrednio na urządzenie. Jednak w każdej chwili możesz uzyskać do nich dostęp, logując się na swoje konto.
Jeśli korzystasz z naszej aplikacji mobilnej, możesz zapisywać filmy do odtwarzania offline, co umożliwia ich oglądanie bez połączenia z internetem.

Dlaczego występują problemy z buforowaniem lub odtwarzaniem?

Problemy z buforowaniem lub odtwarzaniem zazwyczaj wynikają z jakości połączenia internetowego. Zalecamy minimalną prędkość łącza 25 Mb/s dla płynnego odtwarzania. Warto także odświeżyć stronę, spróbować innej przeglądarki lub wyczyścić pamięć podręczną (cache).

Czy mogę utworzyć kilka kont przy użyciu tego samego adresu e-mail?

Nie, każdy adres e-mail może być powiązany tylko z jednym kontem. Jeśli podejrzewasz, że masz już konto, ale nie pamiętasz danych logowania, skorzystaj z opcji Nie pamiętam hasła.

Jak wstrzymać lub anulować subskrypcję ?

Aby zarządzać swoją subskrypcją, zaloguj się na swoje konto i kliknij Profil w prawym górnym rogu. Następnie wybierz Zakupy.
Możesz wstrzymać lub anulować członkostwo, klikając Zakończ członkostwo.

Jak zmienić subskrypcję lub zaktualizować informacje dotyczące płatności?

Aby zmienić swój plan członkowski lub zaktualizować informacje dotyczące płatności, zaloguj się na swoje konto i kliknij Profil w prawym górnym rogu. Następnie wybierz Zakupy.

Aby zmienić plan członkowski, kliknij Zarządzaj planem w sekcji Członkostwo i postępuj zgodnie z instrukcjami, aby wybrać inną opcję.
Aby zaktualizować informacje o płatności, kliknij Zmień metodę płatności w sekcji Metoda płatności i wprowadź nowe dane rozliczeniowe.

Why is my credit card being declined?
Many credit/debit cards have online purchase restrictions. If your card is being declined, please contact your credit card company to let them know the purchase you would like to make is valid. Also, certain credit/debit cards do not allow for recurring subscription billing, and therefore, may be denied.
How do I purchase a gift subscription?
To purchase a gift subscription, scroll to the bottom of any page on the website and click “Buy a Gift Card” in the footer. You’ll need to log into your account or create one if you don’t already have one. Then, select the subscription or bundle you’d like to gift, choose the duration of the gift, and complete your purchase by entering your payment details. After purchasing, you’ll receive a confirmation page and a confirmation email with the gift code, and a shareable link that you can send to your recipient.
How do I redeem a gift subscription?
To redeem a gift subscription, use the link shared with you by the gift sender. Clicking the link will automatically apply the gift to your account. If you don’t already have an account, you’ll be prompted to create one.

Jaka jest polityka zwrotów?

Zależy nam na Twoim zadowoleniu z naszych usług. Jeśli nie jesteś w pełni usatysfakcjonowany/a, możesz poprosić o pełen zwrot kosztów w ciągu 30 dni od daty zakupu. Aby kwalifikować się do zwrotu, należy spełnić poniższe warunki:

  • Wniosek o zwrot musi zostać złożony w ciągu 30 dni od daty transakcji.

  • W zgłoszeniu należy podać numer zamówienia oraz powód prośby o zwrot.

  • Zwroty zostaną przetworzone na pierwotną metodę płatności używaną przy zakupie.

  • Zwrot środków może zająć od 5 do 10 dni roboczych, w zależności od banku lub wystawcy karty płatniczej.

  • Usługi lub produkty, które zostały już wykorzystane lub do których uzyskano dostęp, mogą nie kwalifikować się do pełnego zwrotu.

Nadal potrzebujesz pomocy ?

Nasz zespół chętnie Ci pomoże


Napisz do nas na adres: getfit.alitness@gmail.com