Najczęściej zadawane pytania
Tutaj znajdziesz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania. Jeśli to nie wystarczy, na dole strony znajdziesz adres email do kontaktu z naszym zespołem.
Jak uzyskać dostęp do swojego konta?
Aby uzyskać dostęp do swojego konta, kliknij Zaloguj się w prawym górnym rogu strony i wprowadź swój adres e-mail. Możesz poprosić o wysłanie linku do logowania na swój adres e-mail, aby zalogować się bez hasła, lub po prostu wprowadź swoje hasło
Jak zresetować hasło?
Na stronie logowania kliknij Zaloguj się przy użyciu hasła, a następnie wybierz opcję Ustaw nowe hasło. Wprowadź adres e-mail powiązany z Twoim kontem i kliknij Wyślij instrukcje. Wkrótce otrzymasz wiadomość e-mail z instrukcjami. W wiadomości kliknij Zresetuj hasło – zostaniesz przekierowany/a do strony, na której wybierzesz nowe hasło, a następnie trafisz z powrotem do katalogu.
Jeśli masz trudności z zapamiętaniem hasła, możesz także skorzystać z opcji logowania bez hasła, wybierając Link do logowania na stronie logowania.
Jak uzyskać dostęp do video?
Po zalogowaniu się na swoje konto przejdź do sekcji Treningi lub Dieta w górnym menu, aby uzyskać dostęp do wszystkich naszych materiałów wideo.
Jak wstrzymać lub anulować subskrypcję ?
Aby zarządzać swoją subskrypcją, zaloguj się na swoje konto i kliknij Profil w prawym górnym rogu. Następnie wybierz Zakupy.
Możesz wstrzymać lub anulować członkostwo, klikając Zakończ członkostwo.
Jak zmienić subskrypcję lub zaktualizować informacje dotyczące płatności?
Aby zmienić swój plan członkowski lub zaktualizować informacje dotyczące płatności, zaloguj się na swoje konto i kliknij Profil w prawym górnym rogu. Następnie wybierz Zakupy.
Aby zmienić plan członkowski, kliknij Zarządzaj planem w sekcji Członkostwo i postępuj zgodnie z instrukcjami, aby wybrać inną opcję.
Aby zaktualizować informacje o płatności, kliknij Zmień metodę płatności w sekcji Metoda płatności i wprowadź nowe dane rozliczeniowe.
Czy mogę utworzyć kilka kont przy użyciu tego samego adresu e-mail?
Nie, każdy adres e-mail może być powiązany tylko z jednym kontem. Jeśli podejrzewasz, że masz już konto, ale nie pamiętasz danych logowania, skorzystaj z opcji Nie pamiętam hasła.
Czy mogę pobrać filmy, aby zapisać je na swoim urządzeniu?
Nasze treści są dostępne wyłącznie w formie streamingu i nie mogą być pobierane bezpośrednio na urządzenie. Jednak w każdej chwili możesz uzyskać do nich dostęp, logując się na swoje konto.
Jeśli korzystasz z naszej aplikacji mobilnej, możesz zapisywać filmy do odtwarzania offline, co umożliwia ich oglądanie bez połączenia z internetem.
Dlaczego występują problemy z buforowaniem lub odtwarzaniem?
Problemy z buforowaniem lub odtwarzaniem zazwyczaj wynikają z jakości połączenia internetowego. Zalecamy minimalną prędkość łącza 25 Mb/s dla płynnego odtwarzania. Warto także odświeżyć stronę, spróbować innej przeglądarki lub wyczyścić pamięć podręczną (cache).
Dlaczego moja płatność została odrzucona?
Wiele kart kredytowych/debetowych ma ograniczenia dotyczące zakupów online. Jeśli Twoja karta jest odrzucana, skontaktuj się z wystawcą karty kredytowej, aby poinformować go, że zakup, który chcesz dokonać, nie może dojśc do skutku. Ponadto niektóre karty kredytowe/debetowe nie pozwalają na cykliczne rozliczanie subskrypcji, dlatego mogą zostać odrzucone.
Jak kupić subskrypcję na prezent?
Przejdź na stronę https://getfitonline.pl/gifts/purchases/new, następnie wybierz opcję która Cię interesuje i dokonaj zakupu.
Jak zrealizować subskrypcję otrzymaną w formie prezentu?
Aby zrealizować prezent, skorzystaj z linku przekazanego przez osobę, która podarowała Ci prezent. Kliknięcie linku spowoduje automatyczne dodanie prezentu do Twojego konta. Jeśli nie masz jeszcze konta, zostaniesz poproszony o jego utworzenie.
Nadal potrzebujesz pomocy ?